sâmbătă, 5 august 2017

Asa sunt zilele mele

Deocamdata inca sunt in concediu, speram ca fiind relaxata sa ma reapuc de pictat, dar  nu a fost sa fie. Nu e in stare capul meu sa screama un scenariu de pictura, cum ar fi fost daca eram artista si traiam din pictura ?

Scriu aceste randuri si astept sa se faca pestele; urasc cum gateste maica-mea ca e antitalent la gatit ca si mine dar pe de alta parte nu puteam sa traiesc numai cu shaworma, sa fim seriosi.

Incerc sa mananc totusi sanatos, sau in fine, macar mai putin nociv. Si seara cand trece canicula oribila sa alerg pe afara.

Ma uit la bloguri de arta pe Tumblr.
Citesc bloguri de caterinca : animaloo.wordpress.com, milfsipetrov.blogspot.ro etc.
Nu mi-am facut blog in wordpress ca e prea complicat, LOL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu