joi, 25 ianuarie 2018

Heine si Goethe

Stiti anecdota cu Eminescu, n-o mai reiau
Eu mi-am cumparat insa ghete din Obor, de piele :)
Sper sa ma tina, sa nu se rupa prematur
Am fost obosita azi, asa ca n-am mai plecat la plimbare si reculegere pe insula
Insa am facut "campania" de spalat toate paturile de pe pat
A luat o zi intreaga, ca de obicei, si acum sunt tabla, de la ger.
LOL, azi am vazut ca mi-a disparut cablul de date de la telefon Il luase taica-miu ca-l vazuse la mine in camer pe jos si credeam ca n-am nevoie de el. :)

3 comentarii:

  1. dragute, sa le porti sanatoasa!
    Eu sunt mai "mofturoasa" ca sa nu zic "lenesa" :-) Evit sa cumpar incaltaminte cu sireturi, mai ales la cizme.
    O, da imi amintesc si eu de rufele uscate pe balcon, pe timpul iernii. Aici in Germania, am avut o camera mare cu fereastra la demisol si o foloseam pe post de uscatorie - asa obisnuiam... Pana acum 5-6 ani, când intr-o zi, fiind la cumparaturi de sfarsit de saptamana - de ale gurii - am trecut pe langa o expozitie de electrocasnice cu vanzare, la Real (supermarketul). Erau expuse tot cate un articol - frigider, masina de spalat, aspirator... erc, etc. Si intre exponate era si un concensator - uscator de rufe. Pentru ca era ultima bucata, era redus la jumatate. Costa 250 Euro. Si se oferea si posibilitatea platii in 4 rate. Mi-am zis, acum sau niciodata! Si l-am cumparat. Habar nu am avut cat de practic este! am auzit mereu cunostintele discutand despre uscator, dar ma gandeam ca este un moft, un aparat care nu este neaparat necesar. Acum ca il folosesc trebuie sa spun tare si raspicat ca rufele mele sunt mereu ca noi! prosoapele sunt pufoase, puloverele si paturile mo si usoare, lenjeriile de pat nici nu mai rebuie sa le calc... Uscatorul pe langa faptul ca nu-mi ocupa loc decat cat masina de spalat, scoate toate scamele si praful din rufele spalate (nici nu poti sa crezi cate scame se aduna in filtru!). Si in plus, o serie de rufe spalate, sunt si uscate dupa doar 2 ore! Nu doar ca este practic, un uscator este util! Nici nu-mi mai inchipui viata fara!
    Te pup. Un weekend minunat!
    PS: ☺☺☺ bine ca ti-ai recuperat cablul! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. condensator - am vrut acolo sa scriu. Of, of, graba si tastaturile... ☺

      Ștergere
  2. Sa le porti sanatoasa! :) Sunt foarte faine.
    Eeee... La clatire pune sare in apa, si nu mai ingheata (masina de spalat nu ar avea de suferit - a noastra n-a "suferit"); nu se usuca mai repede dar nu devin "tabla". :)

    RăspundețiȘtergere