miercuri, 15 august 2018

MFC








8 comentarii:

  1. Soarele si Luna se cauta intruna! :)
    Imi plac si stelutele foarte mult - sunt in relief sau e doar iluzie optica?!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt niste stelute/strasuri rotunde luate de pe niste blugi :)

      Ștergere
  2. Ce idee ingenioasa!! Este realizata pe un fund de lemn nu? <3
    Imi plac mult stelele de pe cer - imi amintesc putin de scena nasterii.. Nasterea unui vis :). Un vis cu un carusel...<3

    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu asa pictez pe lemne luate din Obor/Auchan. Pe panza nu stiu sa pictez. Si oricum e o revenire ca de vreo 8 ani n-am mai pictat.

      Ștergere
  3. Tot felul de lucruri frumoase pe la tine!
    Mi-ar placea sa incerc o pictura pe lemn. Desi e mai complicat, efectele sunt minunate!
    Toate cele frumoase de Sfanta Maria!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos lucru! Deși subiectul diferă, prin realizare amintește de icoanele pe lemn.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yap, in curand pun si explicatii cu cuvinte, intr-o alta postare.

      Ștergere
  5. felicitari, aceasta este o indeletnicire perfecta pentru concediu.
    La catmai multe si inspirate picturi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere