duminică, 18 noiembrie 2018

Cugetarea de duminica

Traversez o perioada de cacao, super aglomerata si tot asa in maratonul asta ametitor pana in mini-vacanta de iarna cand hopefully imi trag sufletul.
Acum mi-am luat niste ceai din Carrefour Orhideea :
-ceai verde cu verbina si flori de portocal
-ceai de musetel cu trandafir de la Fares

Ultimul imi aminteste de o pictura de-a mea mai veche din 2016, cand nici nu stiam ca plantele astea merg impreuna :) Asta imi da totodata inspiratie ce pun la urmatorul MFC

Altfel savurez arcanalogue.tumblr, am o veche fascinatie pentru cartile de tarot, vreodata poate o sa scriu despre tarot, psihanaliza si cum se formeaza imaginile pe care le pictez.
Speaking of that, pare ca nu am nicio idee in afara de aia cu luna ce nume sa incerc sa pictez in iarna, eu care ziceam sa profit astfel de timpul liber.

Cand totul e aglomerat pare greu sa spal rufe, sa imi mentin cat de cat curat, sa caut si sa cumpar haine noi, orice activitate normala de zi cu zi.

Oricum ma gandesc la timpul liber ca un drogat in sevraj, deoarece ritmul alert si stresul ma ametesc, greu sa tin ritmul.



2 comentarii:

  1. spre sfarsitul anului parca toti intram in criza de timp. Si eu am o lista luuunga "to do" si abia astept ziua de 22 decembrie, cand voi intra si eu in concediu (pana pe 7 ianuarie) Succes si inspiratie iti doresc. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faza e ca nu din cauza mea, ca eu sunt foarte organizata, la munca insa clientii au lasat pe ultima suta ce aveau de facut asa ca acum deschid dosare la greu si vor ajutor si e urgent totul. Adica nu e ceva ce tine de mine.

      Ștergere