duminică, 19 ianuarie 2020

MFC Picturi noi 2020




7 comentarii:

  1. Imi place cum ai demarat! Arta simbolica mi-a placut mereu pentru ca genereaza si alte povesti ale celui care priveste!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe picturi !
    Foarte faină rama celei de jos, Happy WW !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti place mai mult rama? Sunt curiooasa cum vad cei din jur picturile mele.

      Ștergere
    2. Ziceam în sensul că, rama se încadrează perfect în armonie cu tabloul în sine..
      Și parcă tabloul care are ramă îi dă o notă mai aparte tabloului.. Mie îmi plac ambele foarte mult, dar cea de jos cu ramă este mai valoroasă :)
      Noapte Bună !

      Ștergere
  3. Îngerul ăla de pisică e foarte sugestiv! M-am gândit imediat la ale mele. Umblă ca niște mironosițe și, de fapt, sunt niște draci împielițați! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vrut sa mai adaug ceva, dar m-am grabit. Rama este frumoasa, dar cred ca pentru tablou s-ar potrivi o rama mai putin complicata coloristic. E doar un punct de vedere. Asta daca nu ai avut in vedere o completare a tabloului prin rama, ceea ce este iarasi interesant.

    RăspundețiȘtergere