vineri, 2 decembrie 2022

A fost un an de mare porc, agonizant

 Se poutea mult mai rau, asta a fost obositor, fara suflet si fara inspiratie

Stresant si cu depresii si anxietate la cote maxime.

Am fost prin cartier la plimbare, vitrinele nelumintae dinauntru straleceua feeric in lumina strazii.

Cred ca nu iau nimic special.

N-as vrea s-o vad nici pe sor-mea, nici sa plec pe undeva la artificii.

Doar sper maine sa-mi deplasez hoitul in Auchan sa iau chestii, inclusiv lumanari simple.

As vrea sa sarbatoresc Anul nou cat mai modest cu putinta

Pur si simplu anul asta m-a secat de puteri si de suflet si sper sa reusesc sa ma regenerez.

9 de sabii in Tarot

Efectiv mi-e frica de anul care vine si ma rog la Dumnezeu sa-mi dea putere sa, nu mai conteaza

Imi vine sa plang

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu