joi, 22 februarie 2018

Prin Mega

Intrucat sunt un porc al dulciurilor, si cand sunt stresata crap in mine la greu, am luat azi si niste Prajitura Splendoare, de la Mega Old School is Cool.
Adica prajitura cu gratele. In primul rand are aia la zahar la greu si conservanti. Dar, astia nu s-au putut hotara la o singura dulceata si au bagat si mere si visine.
In plus e super dulce, dulce la greu si prea umeda. Si a fost 16RON!!! Like seriously guys?
Mi-am luat-o ca muream de pofta si eu nu stiu sa gatesc si daca stiam acces in bucataria aia jegoasa n-am, ca fierbe mereu apa si mancarea cainelui.
Trist.



Un comentariu:

  1. o draga de tine! :-) haioasa poveste...
    Nu trebuie sa ai remuscari, toti facem din cand in cand asa ceva ☺☺☺ Saptamana trecuta cred ca am mancat tot la a dous zi cate o prajitura maaare, cu crema cu glazura cu tot ce trebuie unei prajituri ☺

    RăspundețiȘtergere