miercuri, 15 august 2018

Carusel - explicatii

Acum scriu ce n-am putut scrie la miercurea fara cuvinte. ;)
Am premeditat asta de mai demult:
uite schita

Al doilea e pe drum, cand e gata il pun si pe ala  miercurea viitoare :)
Pe scurt desi pare vesel e un tablou trist: e despre roata vietii ca un carusel.
Sub cerul cu stele, intr-un cort deci cu un minim de protectie, un cal se invarte intr-un carusel in care lumina si intunericul alterneaza.
E despre durerea mea in lupta cu destinul pe care nu-l pot controla.
E atat de trist ca l-am urcat in pod, nu-l pun pe perete.
E sobru: de-aia aduce ca stil cu o icoana, nu doar ca e pe lemn gros, dar si felul in care arata. Este despre om ingenunchiat in fata vietii care loveste fara mila.

Eu nu am avut niciodata posibilitatea sa invat sa pictez, de-aia am improvizat si pictez pe tocatoare de lemn, nu pe panza.
Sper ca pana data viitoare sa am o idee de ceva vesel de pus pe perete. Ca am unul vechi de 10 ani, si vreau sa-l schimb, sa-l updatez :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu