miercuri, 21 august 2019

MFC Ingeri 2019


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, pictura pe lemn, cum fac eu de obicei.
      Am avut si schita in pix inainte si uite, s-a materializat.

      Ștergere
  2. Imi pare bine ca totusi s-a materializat schita.
    Este atat de bine cand simti ca exista cineva care vegheaza!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca am traume cu ce se intampla la Carcal (trafic de persoane si nu de azi de ieri, clanuri in cardasie cu politia si politicienii), minciunile autoritatilor mafiote cu privire la fetele alea, care acum cine stie unde sunt si ce chinuri indura si pe mainile carui Epstein sunt. Nu stiu cum sa-mi revin din trauma emotionala, desi stiu in ce fel de tara/planeta traiesc.

      Ștergere
    2. Asta am simtit si eu: muuuulta minciuna, aproape ireala situatie, dar nu se putea declansa asa ceva atat de punctual. Cine stie de cand se tot petrec lucruri si cate cardasii exista acolo. Acolo si probabil nu numai acolo.
      Va trebui sa explice cineva cristal ce se intampla si de ce.
      Cineva probabil cu mult curaj. Daca mai exista vreo astfel de persoana.

      Ștergere
    3. Din 2012 s-a aflat public, mai multe eleve au fost rapite, violate, sechestrate si obligate sa se prostitueze. Cauta pe google.

      Si normal ca se vrea musamalizarea. Ce nu pot eu sa pricep cum isi lasa aia copii singuri la scoala. Localnicii par rupti de realitate.

      Ștergere
  3. Ce frumos este !!!! <3
    Pur si simplu ... te lasa fara cuvinte!
    Minunat, felicitari! :)
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere