marți, 8 august 2023

Ce am promis daca scap

 1. initial cand aveam doar ameteli nu si tensiune credeam ca lipseste vit E 

trecusem prin Obor si zisesem ca iau o pisica aurie japonseza supradimensionata (sunt unele mari, care dau di manuta) acum insa stim ca nu asta era

2. apoi am zis ca daca ies cu bine, in finalul in care scap pictez o reproducere dupa Trinity de Rublev

cand eram eu efectiv disperata ma rugam, spuneam ca as picta o icoana, desi eu nu pictez icoane si nici reproduceri si tocmai a aparut scandalul cu putin mutand icoana aia

slabe sanse sa aleg pana la urma alta icoana

3. daca vineri imi vine testul pozitiv, zisesem ca plec la plimabre si intru intr-un mc

asa era ca o aroganta pentru ca desi mi-as dori sa vina pozitiv nu cred, ca nu am cum sa fiu eu atat de printesa sub acoperire sa castig loteria 

LE: nu am feocromocitom >metanefrinele sunt ok 

astept acidul vanilmandelic dar sunt convinsa ca va fi ok

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu